onsdag 13 juli 2011

Feber..

Igår eftermiddag fick min lilla flicka feber. Både jag och T tyckte hon kändes varm men eftersom jag tyckt det ett antal gånger tidigare och hon ALDRIG haft feber så blev jag en smula chockad när termometern visade 39grader. Hon var ganska avslagen men trivdes bra i famnen där hon tillslut somnade. Natten blev lite orolig som ni säkert förstår, hon vaknade med 1-2timmars mellanrum och hade svårt att somna om efter varje tillfälle. Vi tog sovmorgon till tio och nu vid två har jag fått henne att somna i vår stora säng igen. Febern varierar beroende på när den febernedsättande medicinen kickar in men får hon bara vara i famnen så klagar hon inte speciellt mycket. Jag hoppas lite att det är en tand på gång men ännu har jag ingen sett. Undrar vad hon drömmer..

/C
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar