lördag 13 augusti 2011

Nya utmaningar?

I mitt innersta försöker jag ställa in mig på att det snart är dags att återgå till vardagen igen. T har förvisso 2 veckors semester kvar men jag misstänker att det kommer gå rasande fort precis som vanligt.

Funderar lite smått på att starta någon typ av hobbyförsäljning av lite blandade prylar.. Handmålade tavlor, sydda haklappar, gratulationskort och kanske de där söta kuddarna i form av ugglor som jag ännu inte publicerat här på bloggen.. Har ingen aning om regler eller om det ens skulle finna något intresse men det vore en utmaning, helt klart.. Har du sett nått kul och som verkar intressant så är det bara att skicka iväg ett mail till mig på thep3npushers@gmail.com

Bäst just nu:
Dottern tog flaskan för första gången (ordentligt) igår och åt ca 100ml välling.

Sämst just nu:
Har ammat dottern minst 6 gånger i natt och känner mig en smula trött.
/C
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar