söndag 21 mars 2010

En meningslös lista

I brist på annat så kommer en liten lista..

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?
Nej det gör jag inte.
2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja, men nu var det ett tag sedan. Vi bor inte i samma stad längre.
3. Vad åt du senast?
Lövbiff och klyftpotatis.
4. Har du fått någon komplimang idag?
Det har jag. T är rätt bra på sånt.
5. Har du varit med i en rättegång?
Jag har varit där och lyssnat, ca 8 år sedan.
6. Är du polare med grannarna?
Nej, men vi hälsar i hissen.
7. Vilka länder har du bott i?
Sverige och på Amandabåten i Söderhavet.
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Hm.. förra helgen när T och jag besökte Västerviken.
9. Har du haft en stalker?
Det har jag faktiskt, en tjej som inte alls var nöjd över att sitt ex va med mig.
10. Minns du dina/din musiklärares namn?
Bara en, Anja.
11. Hur bra är din syn?
Hyvsad. Jag har dock glasögon/linser.
12. Var är dina syskon just nu?
En är i Örebro, en annan i Västervik och den tredje i Texas, USA.
13. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Minnet är bra, men kort. Kan inte komma på en enda.
14. Vem ringde dig senast?
Det va nog kollegan L, i fredags kväll inför firmafesten.
15. Vilken tid gick du upp imorse?
6 - halv 7 kanske? Prinsessan vaknar tidigt.
16. Vad har du gjort i helgen?
Myst och lekt med barnen samt shoppat lite barnpryttlar.
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Sov gott.
18. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Träffar så sällan kändisar. Har ingen aning faktiskt.
19. Vad finns i din bakficka?
Har ingen bakficka på dom här byxorna (mjukisar)
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov.
21. Vad är det första du gör på morgonen?
Beror på vilken morgon det är. Men i regel, kissar.
22. Vad ska du göra efter det här?
Mysa med T i soffan.

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar