fredag 23 januari 2015

12 dagar kvar..

Med 12 dagar kvar tills lillebror är beräknad att komma ut så har jag nu dragit på mig en förkylning. Försöker med alla knep jag känner till men framförallt sover jag så mycket jag bara kan och har möjlighet till. Antar att det är bättre att vara sjuk nu än när han har kommit till världen men usch för förkylningar oavsett. 

Risgrynet har varit på förskolan sina 15h den här veckan och idag har vi en heldag tillsammans medan pappa T gör rätt för sig på jobbet. Planen var att åka till öppna förskolan idag men har reviderats till att inte göra mer än nödvändigt utan istället mysa hemma och läsa böcker, måla, bygga lite lego och så se någon film. Ute behöver det skottas (igen!) och det vore nog bra om jag gav mig på det, men vi får se. En sak i taget. Först högläsning ur en av Astrid Lundgrens böcker..

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar