tisdag 13 januari 2015

Dags igen..

Jag vet inte varför det hunnit gå två år sedan jag bloggande senast men kanske har jag inte behövt det. Kanske har jag hittat andra vägar att ventilera mina tankar. Kanske har jag inte hunnit stanna upp och tänka som jag gjorde då. Kanske har jag inte prioriterat det helt enkelt. Oavsett så tänkte jag att jag skulle göra ett nytt försök. Vi får se var det slutar. Här är en början.

Som säkert några av er vet så är jag gravid med mitt och Ts andra gemensamma barn. En son. En lillebror. Han är beräknad om 22 dagar så jag spurtar nu mer än någonsin. Detta är slutet på en graviditet som jag på många sätt varit "färdig" med rätt länge. Jag har mått betydligt sämre den här gången och jag är redo för det nya livet. 

Här kommer en av bilderna från ultraljudet som vi gjorde i höstas (ja, det är hans ena fot för den som inte ser..):


//C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar