fredag 23 september 2011

Att fördriva tid..

Här sitter jag i bilen, Risgrynet sover i sin bakåtvända stol och jag kan höra hur hon andas. Vi har precis, lämnat bonusarna på dagis och sedan lämnat pappa T på sitt jobb. Nu står vi stilla på en parkeringsplats utanför Babyproffsen i väntan på att de ska öppna. Några bilar stannar till på biogasstationen på andra sidan vägen men de flesta susar bara förbi på väg mot ett någonting. T kom för ett par veckor sedan på att om vi bara köpte en till framåtvänd bilstol så skulle vi slippa problemet med att byta bil om t.ex. jag ska lämna och T ska hämta bonusarna på dagis.. Nu hade de ett kanonerbjudande på just en sån så här sitter jag och väntar.. Tur jag har mobilen!

Grynet har börjat använda sin "nya" vindoverall som jag köpte begagnad av en kvinna som bor bara några gator bort ifrån oss. Den var i jätte fint skick och är sådär lagom tjock dessa kyliga höstdagar. Jag är mycket nöjd över fyndet :o). Under overallen har hon en body som hon ärvt av storasyster. Den sitter lika bra som byxorna trots att den är märkt med stl.86 och byxorna med 62/68. Förstår inte hur det kan vara sån skillnad mellan olika märken..
/C
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar