torsdag 8 september 2011

En vanlig dag..

I går var jag och Grynet och träffade de andra föräldrarna och bebisarna i föräldragruppen. Öppna förskolan ordnade träff och bjöd på fika, lek och lite kloka ord. Det kändes skönt att vara där, enkelt på något vis. Kanske var det för att personalen hjälper till och håller ett vakande öga på barnen, kanske berodde det på något helt annat. Hur som helst så blir det ännu ett besök idag då jag ska betala och hämta mitt fynd som jag la undan igår. Detta efter att vi premiärlämnat bonusarna på förskolan och klarat av Grynets sedan länge inplanerade BVC besök. Någon som vågar sig på en gissning ang. längd och vikt?
/C
Published with Blogger-droid v1.6.6

3 kommentarer:

  1. ca 8 kg och 70 cm?

    SvaraRadera
  2. De hade missat vår tid på BVC så jag ska dit på måndag (igen). Hoppas hon är både längre och tyngre än din gissning.. Förra gången (i början av sommaren) var hon ju 72cm lång och vägde hela 9115gram..

    SvaraRadera