söndag 5 juni 2011

En LUGN dag..

Idag bjuds vi på ännu en underbart solig dag här i Västerås. T och Grynet firade med att ta en lång sovmorgon och sedan drog vi iväg till IKEA för att möta upp min bror, svägerska och mamma. Vi köpte några onödig saker och åt lunch.. Stackars T som bara såg pengarna rulla iväg.. Väl hemma har T hunnit klippa gräset medan jag planterade om en blomma.. Nu sitter vi alla tre i vardagsrummet och försöker hämta andan en smula.. Vår söta tv-bebis är lika fängslad som vanligt när hon ligger på mage med huvudet på T's knän..

Bäst just nu:
Att jag äntligen köpt en kruka så att jag kunde plantera om blomman som jag tänkt så länge.

Sämst just nu:
Att vi inte har orkat tänka till när det gäller middag, igen..

/C
Published with Blogger-droid v1.6.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar