onsdag 29 juni 2011

Shopping..

Som ni säkert läst så gick vi förra veckan loss och köpte lite nya kläder till barnen.. Strax efter det startade rean på både "Slitage" och "Villervalla.se" och vi kunde inte hålla oss när det såldes ut för 50% av det vanliga priset. Kläderna ifrån "Villervalla" kom på posten idag och ja, det här är resultatet till Grynet. Tre par strumpor som hon strax vuxit i. En långärmad lila tröja och matchande turkosa leggings som blir lagom till vintern och så två heldresser/pyjamaser varav den ena snart passar och den andra blir lagom till vintern:

Prinsessan fick ett nattlinne och så fick hon och storebror varsitt par lila strumpor:

Utöver detta utnyttjade vi ett presentkort ifrån Lindex och en rabattkupong som snart skulle gå ut och fick ihop detta till dottern min. Klänningen, koftan och de rosa byxorna passar nu, pyjamasen får vänta några veckor till tror jag:

/C
Published with Blogger-droid v1.6.6

5 kommentarer:

  1. jättefina kläder :) fota gärna henne i dom sen om du vill så får man se :)

    SvaraRadera
  2. Det ska jag absolut försöka med.. Måste bli lite bättre på det där med att fånga ögonblicken med kameran.. :)
    /C

    SvaraRadera
  3. de är ju så kul.. med foto =) tycker iaf jag :) sen att få se resultat av kläderna på bild är också skoj =)

    SvaraRadera
  4. Ja, det är jätte roligt att ta kort. Tyvärr är det rätt sällan jag har båda händerna fria och verkligen kan fokusera på fotograferingen.. Bättring från min sida, helt klart :o)
    /C

    SvaraRadera