lördag 4 juni 2011

Finväder..

Ibland sitter jag och funderar och kommer på massa saker att blogga om men sen när jag väl startar datorn eller bestämmer mig för att skriva i mobilen så är det som att tankarna är som bortblåsta.. Håller jag på att tappa greppet på allvar? Förut hade jag så många ord som ville ut ju..

Hur som helst..
Idag har jag, T och lilla grynet tagit en mysig promenad till "gropen" här i Hökåsen. För er som inte vet vad det är så kan jag upplysa om att det är en jätte stor vattenpöl där man kan bada och sola.. Ingen av oss hade varit där förut men vi tyckte båda (ja, grynet sov så hon han inte bilda sig någon egen åsikt) att det var både fint och mysigt. Vattnet var kallt men såg ruskigt inbjudande ut. Det har ju trots allt varit en riktigt varm och go dag idag.. Jag undrar vad morgondagen har att erbjuda..

Bäst just nu:
Grynet är nyammad och sover i sin säng.. Jag ligger redan i sängen och förhoppningsvis får jag mer än 2-3 timmars sammanhängande sömn inatt.

Sämst just nu:
Värmen i sovrummet.. vi sover numera med öppet fönster utan myggnät.

/C
Published with Blogger-droid v1.6.6

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag hittade tygerna på Olssons tyger som finns lite varstans i sverige :-)

    SvaraRadera