tisdag 7 juni 2011

Måndag på en tisdag..

Dagens förmiddag kändes längre än vanligt. Vet inte om det berodde på att jag sett slut på de serieboxar jag lånat av svägerskan eller på att jag under långhelgen vant mig vid vuxet sällskap och helt enkelt hade lite tråkigt.. Tog i alla fall hela förmiddagen att slänga ihop en rabarber- och jordgubbspaj eftersom dottern krävde sin ständiga uppmärksamhet.. Klar blev den dock i god tid för att få följa med en sväng till jobbet där jag fick bjuda dagens födelsedagsbarn på lite fika.. Tog chansen och gick upp på stan en sväng där jag, som vanligt, spenderade på tok för mycket pengar.. :oP Köpte lite nytt tyg till ännu en suflett, ett par jeans från Kappahl till prinsen, ett par tights från Kappahl till prinsessan, två par trosor och en soldräkt från P.O.P till Grynet och så en liten flaska bubbel till fredagens student. Nu försöker jag natta bebis, det går verkligen sådär..

Bäst just nu:
Kärleken jag känner här hemma just nu..

Sämst just nu:
Att jag glömde köpa vlieseline när jag ändå hade tagit den hemska varuhissen ner till tygaffären..

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar