lördag 15 januari 2011

2 dagar kvar..

Idag har T och jag (äntligen) monterat in basen till babyskyddet i bilen. Ännu en sak som kan bockas av listan alltså. I morgon ska vi tydligen packa en väska som ska med till sjukhuset också. Vad jag nu ska till sjukhuset för? Grynet ska ju komma ut via magi och då krävs inga läkare. Förut var det ju lite gulligt det prinsen sa om att jag kommer gå sönder när bebisen kommer men att läkaren lagar mig sen, men nu.. nu känns det betydligt bättre med magi. Jag vill inte gå sönder.

I övrigt har jag varit en sväng på stan och målat klart prinsens och prinsessans tavlor. Känner i hela kroppen att jag missat dagens tupplur, kanske får sova några minuter i Ts knä till någon film sen så jag kan hålla mig vaken till tio eller elva när vi vanligtvis går och lägger oss..

Ha en trevlig lördagskväll..
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar