tisdag 11 januari 2011

6 dagar kvar..

Vad gör man egentligen när man är hemma själv ett par dagar såhär? Ja, idag har jag t.ex. besiktat den stora bilen vilket gick utmärkt. Efter det var jag helt slut och åkte hem och kröp ner i sängen för att sova en timma eller två. Tänk va lite man orkar med.. Gick upp, åt en andra frukost, satte på en film och njöt lite när jag åter fick se min lurviga vän ifrån gårdagen utanför fönstret. Redigerade en bild på prinsessan som ska bli en tavla så småningom (prinsens bild är redan klar) och sedan var jag iväg en sväng till en kompis som är hemma med en jätte söt liten pojke som redan hunnit bli 4 månader.. Ja, sen hade som dagen gått!

6 dagar kvar, T hoppas hon kommer tidigare medan jag gärna ser att hon kommer i mitten eller slutet av nästa vecka, lite själviskt men det är lite skönt att verkligen få vila. Ja, jag njuter av lugnet före stormen!

/C

2 kommentarer: