onsdag 12 januari 2011

5 dagar kvar..

Idag har varit en lång och händelserik dag för en gravid kvinna som jag. Vaknade till när T klev ur sängen och sedan igen när han gav mig en hejdå puss innan han åkte till jobbet. Vaknade några timmar senare och kände mig riktigt utvilad i både kropp och själ. Med frukosten i magen så åkte dammsugaren fram, tvättmaskinen sattes på och lite annat fix fixades. Åt lunch, skottade uppfarten, grävde fram bilen och åkte på stan. På stan hittade jag ett väldigt sött svart tyg med vita stjärnor på som nu ska få bli suflett nummer två i ordningen av egensydda sufletter. Någon gång, inte just idag. Fick också tid att föra över bilden som jag tidigare redigerat på prinsen på en canvasduk (prinsessans bild fördes över igår kväll) så nu ligger de båda och väntar på de första penseldragen.. Kommer bli finfint tror jag :o).

Undrar vad morgondagen har att erbjuda.
/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar